Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Ανάμνηση...

Κλεισμένη στο δωμάτιό της καθώς διάβαζε τα μαθήματά της άκουσε το γνώριμο ήχο που κάνει το μιξερ όταν ανακατεύει υλικά. Έτρεξε προς τη κουζίνα και είδε τη μαμά της πάνω απο τον πάγκο να έχει βάλει το μίξερ μέσα σε ένα μεγάλο μπωλ και να ανακατεύει. Απο ένστικτο κατάλαβε. Τα ματάκια της έλαμψαν και άρχισε να χοροπηδάει φωνάζοντας: "Κέικ"!!!!. Η μαμά της χαμογέλασε και της είπε να κάτσει ήσυχη και να την αφήσει να τελειώσει. Έκατσε στη καρέκλα και με μεγάλη ανυπομονησία χτυπούσε τα χέρια της στο τραπέζι και έλεγε: "Γρήγορα μαμά, τελείωνε. Τώρα θέλω"!!!. Η μαμά με γυρισμένη τη πλάτη σε εκείνη, άδειασε το μείγμα στη φόρμα. Η μικρή κατέβηκε απο τη καρέκλα, αγκάλιασε τα πόδια της μαμάς της και προσπάθησε να αρπάξει το μπωλ απο τα χέρια της. Η μαμά ακούμπησε το μπωλ στον πάγκο, την πήρε αγκαλιά και την έβαλε να κάτσει στον καναπέ. Γύρισε στο πάγκο, πήρε το μπωλ και το άφησε στα χέρια της μικρής που τα είχε ανοίξει σε μια μεγάλη αγκαλιά. Με επιφωνήματα χαράς η μικρή βουτούσε τα χεράκια της μέσα και με λαχτάρα έγλυφε τα δαχτυλάκια της που γέμιζαν απο τη ζύμη....
Αυτή η ανάμνηση ξεπήδησε στο μυαλό της καθώς έφτιαχνε τη ζύμη για το κεικ. Έκλεισε τα μάτια, βούτηξε το δάχτυλό της στη ζύμη και το έφερε στο στόμα της. Χαμογέλασε και σκέφτηκε: "Αυτό τελικά δεν θα πάψω ποτέ να το κάνω".... 
(Αφιερωμένο στη μαμά μου)

7 σχόλια:

  1. υπάρχουν και κάτι μεγάλα αγόρια που ακόμα κλέβουν το γλυκό μέσα απ' το βάζο :) Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όμορφη αυτή η κρυμμένη παιδικότητα. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κάποιες συνήθειες δεν αλλάζουν. Όσο πιο γλυκιές τόσο πιο αδύνατο να τις αποχωριστούμε.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννα πολύ ωραίο κείμενο ...!!!Εμένα μου έλεγε ότι αν γλείφω τη ζύμη θα γίνω 3ανθιά (προ ανεκδοτων ) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό όμολογώ οτι δεν το έχω ξανακούσει χαχαχαχαχα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε. Εγώ πάντως δεν θα πάψω ποτέ να το κάνω....

      Διαγραφή